Tartalomfejlesztés / szövegírás

Ha készülőben lévő honlapja van, vagy már régóta ugyanaz a tartalom a weboldalán, és nem tud helyezést elérni a Google találati listán, akkor érdemes megfontolnia, hogy újraírja, vagy frissíti a weboldalon található tartalmat.

Mivel a Google folyamatosan frissül, és eszerint többször vizsgálja meg az oldal tartalmakat, érdemes olyan releváns tartalommal feltölteni az oldalt, ami ügyel a weboldal témájával hasonló kulcsszavak használatára, az érdekes és linkelhető tartalomra, valamint arra, hogy friss és értékelhető, naprakész információt adjon át az ügyfélnek.

Ha azt akarjuk, hogy a linkcenterekbe is felkerüljön az oldalunk, akkor arra is figyelni kell, mennyi és milyen minőségű kulcsszó került a szövegbe, mennyire tudjuk ezzel növelni a látogatottságot? Jól szerkesztettük-e meg a szöveget, nem lett-e pongyola a fogalmazás, stilárisan helyesek-e a mondatok?

 

Miért fontos a tartalomírás, megfelelő tartalomfejlesztés?

Mivel az emberek általában terméket, szolgáltatást vagy információt keresnek, ezeket csak  megfelelő tartalomba, szövegkörnyezetbe ágyazva lehet csak hatékonyan közzétenni.

A keresők – így a Google is – webhelyen lévő tartalom alapján osztályoznak,  így adnak a honlapnak különböző helyezéseket adott kulcsszóra.

Manapság a böngészőkből érkezik ma még a honlap látogatóknak legalább a fele. Ezek a lehetséges vásárlók vagy látogatók is bizonyos kulcsszavakat, szókapcsolatokat keresnek. Akkor lesz képes a honlap a találati listán előbbre kerülni, ha a weboldal tartalmi struktúrája megfelelő.

Fontos a folyamatos tartalomfejlesztés. A folyamatosan bővülő tartalom még mindig a leghatékonyabb eszköz a látogatók számának növelésére.

A webes tartalomfejlesztés során sok feltételnek kell megfelelni ahhoz, hogy valóban látogatókat vonzzunk az oldalra, a látogatók elégedettek legyenek – vásároljanak, és így a weboldal elérje célját, növelje a konverziós arányt.

 

  • Ha nincs ideje, de van ötlete, mi szívesen elkészítjük honlapja tartalmi oldalait, szövegeit, reklámblokkjait.
  • Ha még ötlete sincs, akkor javasolni fogjuk, milyen jellegű, típusú szöveggel érhetne el nagyobb látogatottságot.

 

Egy weblap akkor sikeres, ha a tartalmi, szöveges megjelenések is hozzájárulnak a keresőben való helyezés elérésében. Minél specifikáltabb, irányítottabb a szöveg, annál több látogató találja meg az Ön weblapját, termékét.

Nemcsak tartalomfejlesztésben tudunk segíteni, hanem edm kampányok, adwords és etarget hirdetési kampányok szövegeinek megírásában is.

Mi már tudjuk, hogyan kell kinéznie egy Adwords hirdetésnek, vagy meta szövegnek, így a segítségünkkel Ön is hatékonyabb lehet!

Elnézést, a hozzászólás ezen a részen nem engedélyezett.