Google keresőoptimalizálás (SEO)

Mindenki, akinek weboldala – és nem utolsósorban a weboldalon eladó, értékesítésre szánt terméke – van, szeretne Google keresőben a találati listán előkelő helyet elfoglalni. Az első helyre egyelőre nem érdemes vágyni, mert az nagyon hosszú idő és (kivételesen sok pénz) függvénye, de megfelelően kereső optimalizált honlappal, helyes kulcsszólistával és ennek megfelelően megírt tartalommal a Google sikeresen megtalálja az Ön termékét, szolgáltatását!

 

A kereső optimalizálás illetve a keresőmarketing olyan tevékenységek, melynek célja, hogy weboldalát a keresők megtalálják, és a találati listában előbbre tolják. Köztudott, hogy a legjobban keresett a honlapon a találati listán legelöl vannak, ezt pedig úgy érik el látogatók megfogására az optimalizált weblapok, hogy előre megszerkesztett kulcsszólistával, megírt tudatos tartalommal látják el a weboldalukat. Az optimalizált kulcsszólista összeállítása nem bonyolult folyamat: keresőoptimalizálás tanfolyam sem szükséges hozzá.

 

A legtöbb weblapot a látogatók a webes keresőkön keresztül találják meg. Erre a célra a Google keresőt alkalmazzák, ez az organikus keresési mód az analytics statisztikákban is a gyakrabban szereplő érték. A kereső optimalizálás a legokosabb eszköz, hogy ezt kivitelezzük.

Tény, hogy a webes jelenlét a legolcsóbb és egyik leghatékonyabb fajtája az oldalak népszerűsítésének, de azzal bizonyított, hogy a keresés eredményei közül a látogatók az első 10-20 találatnál (vagyis a Google lista első két oldalánál) többet nem – vagy ritkán – néznek meg.

 

A webes jelenlét nem ér sokat, ha a számunkra lényeges kulcsszavakra keresve a találati lista sokadik helyén bukkan fel honlapunk.

 

Ezen az eredményen azonban segíteni tudunk a kereső optimalizálással!


Speciális módszerek és technikák révén növelhető a keresőoldalak felől bejövő forgalom, ezt a technikát nevezzük keresőmarketingnek (engine marketing = SEM), ennek pedig leghatékonyabb és legolcsóbb fajtája a kereső optimalizálás (search engine optimization = SEO).

 

Ha már eljutottunk idáig, láthatjuk, hogyan kapcsolódik össze a kereső optimalizálás a Google-lel. Az ún. kiemelt keresők optimalizálásában a piacvezető a Google, ebből kifolyólag a legnagyobb számban használt és kedvelt kereső. Üzleti értéke pedig számunkra abból lesz, hogy hol található weboldalunk a Google-ban!

 

Mi ebben segítünk Önnek. A kereső optimalizálással weboldalának látogatottsága, forgalma is növekedni fog, akár meg duplázódhat. A kereső optimalizálás a weboldal készítés egyik legfontosabb, első lépése ahhoz, hogy Önnek sikeres honlapja legyen. A kereső optimalizált honlapokat előbb találják meg a vevők, ez pedig nyilvánvalóan a kezdeti bevétel egyik forrása.

 

Az egyik legfontosabb pedig az, hogy csak olyanokhoz jut el ez az információ, akik valóban az Ön terméke, szolgáltatása után érdeklődnek. Tehát érdemes a kereső optimalizálásról minél többet tudni, és minél többet tenni érte.

Elnézést, a hozzászólás ezen a részen nem engedélyezett.