Facebook jelenlét, kampányok

Manapság már erősen üzleti szféra perifériájára szorultak azok a cégek, vállalkozások, amelyek nem jelennek meg az interneten vagyis nincs webes jelenlétük. De érdemes ezen az úton továbbmenni: nemcsak egy szimpla weboldal kell ahhoz, hogy jelen legyünk a médiában, erősíteni kell a social media szerepet is, részt kell venni a közösségi portálok működésében, ki kell használni az ezek által nyújtott előnyöket, lehetőségeket.

 

Erre Magyarországon már itt van a facebook, vagy akár az iWIW, de elérhetőek különböző üzleti közösségi site-ok, mint a LinkedIn, a Tumblr, vagy a ning.com, ahol például már saját hálózatot lehet létrehozni, és építeni cégünk, vállalkozásunk kapcsolatrendszerét is.

 

Ezért  ajánljuk – és később bizonyítani is tudjuk – hogy regisztrálja be weblapját, üzleti vállalkozását ezekre az oldalakra. A legfontosabb a Facebook jelenlét, és ezen belül is a Facebook fiók aktív használata. Már lehetőség van céges profil létrehozására, ezen belül a facebook oldalunkon elérhetőségi adatok megadására, térkép, és URL elhelyezésére, fotók, termékek feltöltésére. A facebook üzenőfalra pedig belinkelhetjük a weboldalunk tartalmát, amennyiben pedig folyamatosan frissítjük – a honlapunk blogtartalmát is. Ha folyton változó témáról van szó, akkor ez nemcsak, hogy ajánlott, de kötelező. Tartsuk frissen az érdeklődést, ha van közölnivalónk vagy újdonság a termékekről, akkor bátran írjuk meg, posztoljuk ki.

 

Készíthetünk Facebook kampányokat is játék vagy nyereményjáték formájában. Ajánljunk fel apró nyereményeket, kuponokat erre a célra, máris több követőt tudhatunk az oldalunkon. A Facebook kampány sikeressége mérhető érték: a befektetett energia, idő és pénzösszeg konkrét vevőszámot hozhat. A Facebook kampány tervezése során meg kell határozni a kampány reflekcióit, hozzászólásokat, játék elemeket. Ahhoz, hogy Facebook kampány sikeres legyen, a tervi fázist gondosan elé kell készíteni, még a kampány indulása előtt.

 

Facebook hirdetés

A népszerű és most már több milliós taggal rendelkező Facebook közösségi site remek hirdetési lehetőségeket nyújt a cégek számára, ráadásul a többi PPC hirdetési rendszerhez viszonyítva más, érdekes célzási lehetőségeket ajánl. Szűrni lehet cél- és korcsoportra, fiúkra, lányokra, és egyéb csoportokra stb. Dombornyomásos bankkártyával lehetőségünk van Facebook hirdetési felületet vásárolni, ezek a Facebook hirdetések pedig az üzenőfal mellett, jobbra fognak megjelenni. A Facebook hirdetés azoknál fog megjelenni, akikre a hirdetés célzott, legyen az akár kor vagy érdeklődési terület függvénye. A Facebook hirdetéssel nem hibázhat, ráadásul olcsó és nem túl bonyolult a beállítása sem.

 

Ha szeretne jól célzott, mérhető hirdetésekkel jelen lenni a Facebook közösségi portálon, akkor érdemes lehet szakértő kezekre bízni a hirdetések megtervezését és elkészítését.

 

Facebook felhasználói fiók

Ha Önnek és vállalkozásának még nincsen Facebook oldala, akkor érdemes egyúttal ezt is megtervezni. Fiókot nyitni és követőket gyűjteni – sajnos most már marketing aktivitás nélkül – kötelező, hiszen így azt is felmérhető, hányan kíváncsiak az Ön termékére látatlanban. Később ez a követői közösség egymásnak ajánlhatja az Ön weboldalát, ahol a tényleges konverziók létrejöhetnek.

 

Ebben lehetünk a segítségére: megtervezzük Facebook kampányát, beállítjuk fiókját és követőket is szerzünk. Tegyen próbára minket!

Elnézést, a hozzászólás ezen a részen nem engedélyezett.